Lukijalta: Savonlinnasta hyvinvointivyöhyke

On aika pistää upea ympärivuotinen brändi tulille.

Jäin viikonlopun ajaksi koukkuun hyvinvointivyöhykkeen käsitteeseen.
Lahden kaupunki markkinoi itseään ”metropolialueen hyvinvointivyöhykkeenä”. Jos ajattelee ihmisten ja heidän tavoitteidensa erilaisuutta, mikä saa Lahden alueen pontevasti nostamaan itsensä esille tämän teeman avulla? Se, että he tekevät napakkaa brändäystä kaupunkinsa parhaiden puolien esiin tuomiseksi. He ovat ymmärtäneet, mitä muilla lähialueilla on liikaa ja mitä sieltä puuttuu. He ovat nostaneet nenän omasta navastaan ja katselleet lähelle sekä kauas. Ja mikä tärkeintä: huomioineet ihmisen kokemuksineen, haaveineen ja toiveineen.

Sirpa Silmäri

Sirpa Silmäri

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet