Lukijalta: Kela ja TE-toimisto pahoittelevat asiakkaan kokemaa asiakaspalvelua

Työhön paluun tukeminen on ensiarvoisen tärkeää.

Nimimerkki Nujerrettu kirjoitti Itä-Savon mielipidepalstalla kokemuksistaan. Kokemus pätkätyöläisen työhön paluusta vaikean sairauden jälkeen ei ollut sujuvaa ja syyksi hän nimesi muun muassa tiedon saannin vaikeuden ja epäselvyydet Kelan ja TE-toimiston työnjaossa työkokeilun järjestämiseksi.
Työkokeilua ja ammatillista kuntoutusta järjestävänä tahona saattaisi olla joissakin tapauksissa myös työeläkelaitos.
Työhön paluun tukeminen on ensiarvoisen tärkeää ja tilanteessanne on käynyt niin, ettei tarpeellista apua ole löytynyt suuresta vaivannäöstänne huolimatta.
Olemme Kelassa ja TE-toimistossa pahoillamme asiakkaan ikävästä tilanteesta ja kokemastaan asiakaspalvelusta. 
Asian seikkaperäinen selvittäminen henkilökohtaisesti ja ilman jonotusta onnistuisi Kelassa varaamalla ajanvarausaika joko toimistoajanvaraukseen tai puhelinajanvaraukseen. 
Olemme niin Kelassa kuin TE-toimistossa halukkaita selvittämään asiakkaan asiat ja kokemukset sekä kehittämään palveluitamme.

Irma Parén
Asiakaspalveluyksikön johtaja
Itäinen asiakaspalveluyksikkö, Kela 

Tarpeellista apua ei ole löytynyt suuresta vaivannäöstä huolimatta.

Sirkka Rytkönen
Johtaja
Etelä-Savon TE-toimisto

Uusimmat uutiset