Tilaajalle

Asiakaskokemus ratkaisee matkailualalla lähes kaiken — "Tuote alkaa myydä itse itseään"

Matkailukohteen markkinointi tapahtuu nykyään usein itsestään somessa ja verkkopalveluissa, jos matkailija antaa reissukohteestaan ysin tai kympin arvosanan.

Soila Puurtinen

Asiakaskokemus on matkailualan tulevaisuuden tärkein asia, viestitti Juho Pesonen Luston auditorioon kokoontuneille matkailuyritysten edustajille. 

Mikäli Savonlinnan seudulla matkailukohteessa lomaillut turisti on kovin tyytyväinen kokemukseensa, loppu saattaa hoitua itsestään.

Tämä artikkeli on tilaajillemme

Tilaajanamme olet aina tervetullut lukemaan sisältöjämme rajattomasti.

Olen jo tilaajaVerkkopalvelun sisällöt kuuluvat kaikille tilaajille.

Tutustu 2 viikkoa maksutta!Tutustu sisältöön verkossa.