Tilaajalle

Paikalliset kauppiaat näkevät hyväksi olla mukana Black Friday -kampanjassa – Kestoa kannattaa venyttää vastineeksi verkkokaupan pitkille kampanjoille

Päivät saavat runsaasti näkyvyyttä ja ajoituskin joulukauppaa ajatellen on kauppiaiden mielestä ihan osuva.

Soila Puurtinen

Pieni Sisustusputiikki A&H on yrittäjien Anne-Mari Turtiaisen ja Heli Malisen mukaan Black Friday -kampanjassa mukana yhden päivän ajan eli varsinaisen perjantain. – Tapahtuma on niin laajasti tunnettu, että jo sen vuoksi tilaisuutta kannattaa käyttää markkinoinnissa, naiset sanovat.
Pieni Sisustusputiikki A&H on yrittäjien Anne-Mari Turtiaisen ja Heli Malisen mukaan Black Friday -kampanjassa mukana yhden päivän ajan eli varsinaisen perjantain. – Tapahtuma on niin laajasti tunnettu, että jo sen vuoksi tilaisuutta kannattaa käyttää markkinoinnissa, naiset sanovat.

Suomeen vakiintunut Black Friday -kampanja on saanut niin paljon maailmanlaajuista ja maanlaajuista tunnettavuutta, että jo tämän vuoksi kauppiaiden mielestä kampanjassa on hyvä olla mukana. Myyntikampanja on kasvattanut myös joidenkin kivijalkamyymälöiden myyntiä.