Tilaajalle

Jopa puolet nyt Savonlinnan valta- ja seututeillä toimivista aura-autoista on pakko uusia päästörajojen tiukentumisen vuoksi — "Yritykselle riski, koska auton hinta saadaan kuoletettua vasta 7–10 vuoden töillä"

EU:n ensi syksynä kiristyvät päästövaatimukset puraisevat ison loven valtionteiden nykyiseen kunnossapitokalustoon. "Yli puolet kalustosta on menossa uusiksi. Puhutaan todella isoista asioista. Toiminnan jatkamisesta ei ole helppo tehdä päätöstä nopeasti."

Soila Puurtinen

Kiitos kiristyvien päästövaatimusten Savonlinnan seudun aura-autot menevät isolta osin uusiksi ensi syksyyn mennessä, mikäli nykyiset urakoitsijat haluavat jatkaa valtionteiden kunnossapitoa YIT:n aliurakoitsijoina.
Kiitos kiristyvien päästövaatimusten Savonlinnan seudun aura-autot menevät isolta osin uusiksi ensi syksyyn mennessä, mikäli nykyiset urakoitsijat haluavat jatkaa valtionteiden kunnossapitoa YIT:n aliurakoitsijoina.

EU:n ensi syksynä kiristyvät päästövaatimukset puraisevat ison loven valtionteitä nykyisin hoitavaan aura-autokalustoon.